LKU klientų aptarnavimo (ne)standarto projektas

Daugiau kaip metus trukęs LKU klientų aptarnavimo (ne)standarto projektas pasiekė atomazgą. Suformuota 10 kredito unijų ambasadorių grupė, kuri toliau tęsia LKU klientų aptarnavimo (ne)standarto AUGAME KARTU palaikymo misiją ir bedrakūrybą LKU grupėje.
2022 m. spalio 7 d. kredito unijoje „Germanto lobis” įvyko pirmasis ambasadorių susitikimas, kurio metu diskutavome kaip sekasi taikyti LKU klientų aptarnavimo (ne)standartą praktikoje, gilinomės į ambasadoriaus misiją ir kartu nagrinėjome, kaip gi žmonės mokosi.
Susitikimo metu turėjome šaunią ekskursiją po kredito uniją „Germanto lobis“, o susitikimo pabaigoje ambasadoriai susiskirstė grupėmis ir pasidalino kartu išgrynintomis iniciatyvomis, įrankiais bei sprendimais, kaip toliau palaikyti ir vystyti kliento aptarnavimo patirtį LKU kredito unijų grupėje.
Vienbalsiai pritarėme idėjai kartą per ketvirtį susitikti vis kitoje ambasadoriaus kredito unijoje, kad galėtume susipažinti su kiekviena unija iš arčiau.